Ays7140 benim oğlum 14 aylık olana kadar herkesten korkardı kaçardı, birisi kucağına aldığında kıyamet koparırdı, biz de o zamana kadar pek bir yere gitmez hep evde zaman geçirirdik. Kreşe başladığından beri bambaşka biri oldu ve aşırı sosyalleşti. Öyle bir imkanınız varsa aklınızda bulunsun. İlk iki üç hafta adaptasyon süreci yaşar ama sonrası güzel olur ☺️