Ybusra Kızlar oğlum soğuk algınlığı geçiriyor evde yapılabilecek iyi gelen doğal yöntemler önerebilir misiniz.. 😷🤒
Tubisshamis Ybusra öksürüğü varsa ayva çayı ya da cevİz zarı içirin çok etkili olur. Ihlamur içirebilirsiniz. Çok geçmiş olsun
Melikederinakinnn Ybusra canm ihlamur verebilirsin tarhana corbasi yap sarmsakli ona mis gibi kekik cayi icir
Ybusra Gamzeli2206 Teşekkür ler ıhlamur ve keçiboynuzu özü veriyorum baklaım inşallah toplarız kara dutu da denerim
Ybusra Tubisshamis çok teşekkür ederim ayva çayını nasıl yapıyorsunuz qcaba direk ayvayı dilimleyip kaynatıyormuyuz yoksa kabuklarınımı kullanıyoruz
Tubisshamis Ybusra ayva ve elmayı dilimliyorum biraz kaynatıyorum. Ilıyınca bir su bardağına yarım tatlı kaşığı da bal ekliyorum. Bebeğim çok da seviyo bu çayı, öksürükte de çok etkili. Şifa olur inşaallah 🤲🏻