Merhaballar çok huzursuz oldum kızım bu aralar mama reddi yapıyor ve çok üzülüyorum zaten anne sütünü almıyor red etti. Şimdide mama da almıyor her verdiğimde ağlıyor yani tam yapıyorum yemiyor buz gibi oluyor döküyorum biraz zaman geçiyor yeniden yapıyorum yine Yemiyor 1 içiyor 2 döküyorum çok huzursuz oldum bu sefer zorla vermye çalışıyorum çok ağlıyor dayanamıyorum bırakıyorum yeniden emzik ile kandırıp vermeye çalıyorum yine aynı şey önceden uykuda bir şekilde almadığı zaman kandırdım şimdi onu öğrendi emzik ise alıyor yoksa ağlıyor mama olunca ek gıda günde 2 kere veriyorum ara ara alıyor ara ara almıyor ama bu mama olayı beni çok üzüyor ilk 3 ay Aptamil veriyordum red etti sonra ki 3. Ayda sma ya geçiş yaptık artık ne yapacağımı şaşırdım mamadan tiskindi biberon dan tiskindi sanki avent chico nuk hepsi mevcut silikon uçlu kauçuk uclu en son kauçuk uca geçiş yaptık ondan aldı 3 aydır artık inanın ne yapacağımı şaşırdım çok üzüyor bu durum beni o yemeyince uyuyamıyorum sitres yapıyorum zorla verince kendimi kötü hissediyorum uyunca bile verdiğimde ağlaması ile daha kötü oluyorum uykusunu bölüyorum bu sfer bir yandan acaba emzik den dolayi mi almıyor diye düşünüyorum ama emziği sadece uyurken alıyor inanın beynim artık çorba oldu 😓😔😞😢😥