Gzdhmzstkryl Kizlar carsamba gunu dogum yaptim bebegim surekli uyuyor emzirmek icin uyandirmaaua calisiyorum banamisin demiyor emiyor ama cok degil sonra ayaklarini ceke ceke agliyor kafayi salliyor bazen cok kizariyor bide aglarken doktor 1.5 saatte yarimsaat emzir dedide kucucuk bebek nasil emsin yarimsaat onun midesi nedirki cok canim sklyo agladigina falan sizinde boylemi??
Rzgr Gzdhmzstkryl saglikla buyutun bebeginizi. Gazi oldugu icin ayaklarini cekerek agliyordur. Yarim saat emmez ama size ve kokunuza ihtiyaci oldugu icin memede tutmanizda bir sakinca yok. Uyandirmak icin ben oglumun dudaklarina gogus ucumu degdirip sut sıkıyordum. Saat başi emzirin ilk etapta sarilik riskine karsi. Geceleride mutlaka uyandirip emzirin. Kolay gelsin.
betulunannesi Gzdhmzstkryl ayaklarını yada burnunu sıkın veya altını acın yüzünde biseyler gezdirin biraz canini yakmaya çalışın zor ama mecbur :) midesi küçük ama anne sütü çok çabuk hazmediliyor o yüzden acıkır merak etmeyin. Sarılıktan uyuyordur büyük ihtimalle bol bol emzirin
DilaraYigit1 3 saati geçmeden emmesi gerekiyor. Sarılık olur üst seviyere çıkarsa Allah korusun tehlikeli yani . Uyanmayinca soyun ayaklarının altından gıdıklayin bezini açın uyanır illaki
Gzdhmzstkryl DilaraYigit1 evet bexini acinca uyaniyo ama emmiyo bu seferdr bagiriyo ciglik ciglik agliyo
Mom9 Midesi küçük ama çabuk acıkır ve sarılık olmaması için sık emzirmelisiniz. Islak mendille ayaklarını boynunu silin topuğunu sıkın mutlaka emzirin sarılık olmasın
Mirayfiliz Benim bebeğimde çok derin uyuyordu doktorum kulaklarını çek,burnunu sık onlarla uyanmıyorsa poposunu ıslak mendil ile sil demişti.ben bebeğimi hep bu yöntemler ile uyandırıyordum,sizde mutlaka en geç 2 saatte bir uyandırıp emzirin🌷
Der Gzdhmzstkryl 12 sanki yüksekti diye aklımda kalmış ama doktorunuz sarılık var yada yok demedi mi size zaten eğer çocuğunuzda sarılık fazlaysa göğüs kısmı bacakları özelliklede göz bebekleri sarı renk olur ordanda anlayabilirsiniz
Yesimkuzey Gzdhmzstkryl 10 nun altında olması gerekiyodu sanki uyanmıyosa sarılıktandr emmiyo zorla bezini aç kıdıkla ayağını burnunu sık ille emmiyosa biraz sağ içir neyle içirmek istersen.şekeri düşüyo aç o çocuk ben olsam şimdiye acile giderdim ama virüs malum dikkat edin
Ozlmylmz Gzdhmzstkryl sanırım sınır 17 bizde 10u görmüştük doktorum onda bile panik yapmıştı topuklarına vur bide elini ıslat çok soğuk olmadan sırtına dokun muhakkak emzir bi şekilde
Der Gzdhmzstkryl sarılık olduğu için sürekli uyumak istiyordur ama normalde yeni doğan bebekler çok uyur ikisini karıştırma eğer sarılırsa emzirmek geçmesi için yeterli sık sık emzir yarım saat emzir demiş doktorunuz ve size fazla gelmiş ama çocuğunuz her çektiğinde ağzına süt gitmez o yüzde normal çok emzirmenizin sütünüzün artmasinida sağlar bol su içerek desteklerseniz en fazla 3 saat emmeden durması gerekir eğer uykusunda olsa emiyorsa emzir sarılığı azaldıkça uyku saati de azalicak emin ol
nuuluuuu24 Gzdhmzstkryl canım ayaklarini çekerek ağlaması gaz sancisindan gazını iyice çıkar ve uyandım emzir sarılık yükselir Allah korusun açlık ve bol uyku sarılık yapar kontrollerini aldatma gazı içinde doktorundan gaz damlası önerisi al yazık kuzuya ya
YigitAlpsMom Gzdhmzstkryl ilk zamanlar uykuları böyle olabiliyor bebislerin burnunu sıkın uyanır öyle çok değilde sık sık emzirmeniz gerek midesi neki ne kadar alacak yarım saatte
Der Gzdhmzstkryl ayaklarını çekerek ağlıyorsa gazı vardır eğer sezeryan da olduysanız sütünüz ilk başlarda daha az gelir boş emdiği içinde ağlıyo olabilir ama boşta olsa emmesi sütünüzün artmasını sağlar her emzirmeden sonra 2 defa bile çekse gazını çıkarın gazı için damlalar var onlarda etkili olmuştu benim bebeğimde
Mommyishome Gzdhmzstkryl süt gelmediği için açlıktan ağlıyo olabilir mi? Doktorunuz sarılık değer i için ne dedi? Sütünüz yetmiyorsa ilk zamanlarda mama takviyesi verebiliyor doktorlar??
Zeynepada23 Gzdhmzstkryl sezeryan oldunuz ya ağrılarınız var mı şuan..benim bebeğinde basta yoktu sariligi haftası doldu sarılık oldu o da çok uyuyodu sık sık emzir
DilaraYigit1 Gzdhmzstkryl Gzdhmzstkryl Bir yeri ağrıyor olabilir. Yani çok endişe ediyorsanz bı acile götürün
alerjikbebekannesi Gzdhmzstkryl sağlıkla büyütün bebeğinizi. Memeye koyun alttan çenesini siz destekleyin o durunca çenesine bir iki alttan pıt pıt vurunca tekrar emmeye başlar. Daha çok kücük çene kuvvetleri yok, bizimde öyleydi ilk başlarda üzme kendini ama sık sık uyandırıp emzirmeye çalıs mutlaka. Yarım saat 1 saat geçsin hemen emzir.