Bebeğim 11 ay 14 günlük daha oncede doktora gittik ama bir şey demedi distir dedi bebeğin arka boyun ve sırt kısmında bir kasinti var ama ne iz ne de leke var kasiyinca kızarıyor sadece bu neden olabilir sürekli elim sırtımda ara ara kaşınıyor son 1 aydır ne olduğunu hiç kimse anlayamadı başına gelen var mi yavrum uyuyor ama eli boynunda sırtında