Ecrinoztrk Kızlar 3 ay 9 günlük bir miniğim var ve dün akşamdan beri bitmek bilmeyen bir ağrı var karnımda acaba regl mi olucam hastaneye de gitmek istemiyorum bu günlerde benim gibi ağrılı geçiren oldumu doğum sonrası regl sancısını ?