Bu bildiğin siğil internete yaz çocuklarda siğil diye görürsün canım herkes bilmez
dişiyse zaten doğurgan olur ve yayılır derler okumakta gecirir derler (benım elimde cıktı gecmedı okuyunca ilaçla gecti ama diğer kuzenlerimin hep geçti hatta eşimle sevgiliyken onun dizinde de cıkmıstı anlamamıstı onada demiştim bu siğil ilacı kullandık diz diye iz bırakır ilaç ama işe yaramadı okut dedim güldü okuttu yınede ve gecti sok oldu :) ) kardeşimde yüzünde çıktı hastahaneye gitti yakmışlardı oyle hatta yıne çıktı tekrar gittiler bitti çok eskiden iz filan da kalmadı baya uzun oldu ama yazmak istedim çeken bilir 🤦🏼♀️