Arkadaşlar merhaba, oğlum ilk 1 ay sıkıntısızdı gaz harici, şimdi 3ayı doldurduk hiç bir şekilde uyumuyor gün içinde ama yani esniyor gözler kayıyor uykusu var hemde deli gibi bariz belli gaz sancısı çekmiyor gayet normal ilerliyor onun dışında ki her sey ama uyku yok gece de 12yi buluyor gece uykusuna uyuması. Neler önerirsiniz neler denemeliyim çok üzülüyorum uyumayınca haliyle sinirleniyor 🙄