Prensesannesi38 17 aylık, ağlamayı geçtim istediği olmayınca veya bir şeyi yapamayınca mesela çekmeceyi açamayınca çığlık atıyor artık.
Bebek bu, ağlayarak anlatacak kendini başka yol bilmiyor ki. Sinirleriniz yıpranmış olabilir ama sakinliğinizi koruyun, sizin sinirinizi stresinizi de hisseder ve daha çok ağlar. Sağlıklı olsun da varsın ağlasın. Hepsi unutuluyor, birazcık sabır🙏☺️