12345mom tatlım hemen hastaneye götür postu görünce hemen baktım. Kızım da hep yatıyordu hiç ağlamadı meğerse sarılık olmuş yavrum gittiğimde sarılık düzeyi 15 olmuştu bol bol emzirdim hastaneye yatırmak istemediğimi söyledim doktorum da izin vermedi zaten bol bol emzirince 2 gün arayla 7 ye düşürdüm sarılığı çok şükür. 2 gün boyunca ne gece ne gündüz yatmadım sadece emzirdim.