MehmetSeliminAnnesi Ben de sizin gibi içine kısa kollu atlet üzerine uzun kollu zıbın ve altına inçe bir pijama giydiriyorum .. Uyku tulumumuz da biraz kalın 2,7 tog oda ısııso da gece en düşük 21 gördüm . Benim bebeğim üşümüyor bu şekilde giydirince rahatta uyuyor .. eli yüzü sıcak bilmiyorum fazla mı ama şimdilik böyle gidiyor :)