1melekannesi SekerkupumMetem önce serum fizyolojik sıkın biraz bekleyin sonra çekin öylece geliyor beyaz sümükleri var zaten onlar çıkıyor yumuşayınca kuru kuru çekince gelmiyor
SekerkupumMetem 1melekannesi bizimkinde sarı renk bir problem yoktur diymi doktoruna sorayim kontrolunde...
Htcomerasafyuce SekerkupumMetem ben baby bruno kullaniyorum ilk dogdugu gunden itibaren ve ucu daha esnek daha yumuşak ben memnunum tavsiye ederim
ntugbahas SekerkupumMetem kesinlikle aşırı işe yarıyor. Serum fizyolojik sıkılıp çekince temizleniyor. Otri bebe kullanıyorum
Esracim SekerkupumMetem bize otribebe al dediler ama eşim farklı bir marka almış aynı işi görüyor . Ben çok memnunum . Başka bir arkadaşım bebeğinin burnuna sütünü damlatılarak hapşırtiyormus ben hiç denemedim onu
SekerkupumMetem Esracim ona cesaret edemem ama serum fizyolojik sıkınca bazen hapsiriyor bayag cikiyor o zaman😊 Cok tesekkur ederim⚘
deleted2310 SekerkupumMetem ben baby&plus aldım ilk başta kullanamadım tam öğrenince çok rahat filtresi silikon ve yumuşacık
SekerkupumMetem deleted2310 bende ilk etapta kullanamadim😍 Serum fizuolojik sıkınca cok daha rahat oldu... Cok tesekkur ederim⚘
Vahide18 SekerkupumMetem kesinlikle yariyo benm bebegimde grip oldu ama serum fizyoloji sikip 5 dakika bekledikten snra cek doktorum sık sık yap damlann bi zarari yok cgerlerine inmesin demisti
1melekannesi SekerkupumMetem kaç aylıkki sizin bebiş bende yeşil olur diye düşünürdüm belki ortamdaki tozlardan filan sarı olabilir