Kızlar merhaba bebişime 30 haftalık hamileyken aşırı bi ağrıyla doktora gittim dedim galiba doğum ama böbrek büyümesi demişti başına gelen oldu mu sonra ne kadar sürede geçti kalıcı hasarı olan oldu mu 3 aylık olduk bazen hala ağrıyor emzirdiğim için gitmek istemiyorum