Gunesasel eğer samimiyetime inanırsan sana bunları çözmenin basit yollarını anlatayım.
Öncelikle hangi marka olursa olsun ❌GAZ İLACI KULLANMA bağırsakları alıştırırsın bitkisel olsalar dahi bir süre sonra etki etmez her marka değiştirdiğinde 2 gün rahat edersin 3. Başa dönersin.
✅ KALEİDON DROP VEYA BİOGAİA bunlar probiyotik damladır dönüşümlü kullanmanda fayda var içerisindeki bakteriler farklı iki markanında ikiside yararlı bakteriler GÜNDE 5 DAMLA hergün aynı saatte mümkünse çok tok olmadığında direk ağıza yada mamaya katabilirsin.
✅LANSİNOH VEYA NUK MARKA ANTİKOLİK BİBERON bu iki marka dışındaki antikoliklerin kavrama kısmı biraz dar hava yutma ihtimali yüksek olabiliyor ağız yapısına göre ama söylediğim iki markada her bebeğe uygun.
✴️ Çok ağlıyor gazı var çıkaramıyor o zaman doğal katkısız bir TOZ KİMYONu bir çay kaşığı kadar çay bardağına koy üstüne kaynar içme suyu dök 5 dakika bekle zaten çökecek kimyon ard arda 3 mamasına birer tatlı kaşığı ekle. Bunu çok sık değil sıkıştığın zamanlarda yapabilirsin ✴️ Bebeğin erkekse ayaklarına kız bebeğin varsa karın kısmına sıcak tutabilicek havlu su torbası vs koy.
‼️ En önemlisi Palm hurma yağı konala yağı vs bu yağlarda bizim dahi soframıza koymadığımız yağlar ve tüm inek sütlü formül mamalarda var similac hariç ama similacta da soya listerini var ve bu otizm hiperaktivite gibi sebeplere yol açabilen bir katkı. O yüzden belirteceğim mamalardan bütçene uygun olanını al 💯 GOLDEN GOAT 💯BABY GOAT 💯HÜNNAP.
Ben inan bu yazdıklarımı resmen deneyerek aylarca çekerek öğrendim ve kesin sonuç almaman imkansız bir arkadaşımın bebeği 4 aylık ve kolik 15 günde tamamen normalde döndü unutmaki mamaların ve probiyotikin kalıcı etkisini bebekte 2 haftadan sonra görmeye başlarsın geçiş aşamasında zorlansanda pes etme çok rahat edersin.