Esra3460 Kızlar bugün akşam 7 de kanal tedavisi yaptırdım acaba ne zman sonra emzirebilirim doktora sormayı unuttum bebeğim var dedim ama tam bişey demedi yada söyledi ben o telaşla duyamadim…
Ata0905 Esra3460 benim ablam diş hekimi sütünü sagip dokmenin tamamen şehir efsanesi olduğunu söylüyor. Bölgesel uyuşukluk yapan bir ilacın bütün vücuda yayılip süte gecme oranı yok gibi bişey hemen emzirebilirsin dedi . Hatta geçen hafta dolgu yaptı ben hemen emzirdim .
Gamzeli2206 Esra3460 bende dolgu yaptırmıştım doktor hiç bişey yapmana gerek yok demişti ve bana 4 tane iğne vurdu eve gittim ne olur ne olmaz sağıyım dedim ve sonuç süt olabildiğince morfin kokuyordu
Esra3460 Ata0905 öyle mi valla çok sevindim buna 1 buçuk aylık kızım henüz sütümü sagip koydum kenara ama bittirdi bende bişey olur korkusuyla emziriyordum. Emzireyim o vakit çok tşk ederim yorum için 🙏