Asyalara Bebegim 73 gunluk mama veriyorum sicakligina bakmadan koydum suyunu biraz soguk olmus sonra farkettim zarari olurmu
Gorkemkc Asyalara çok zarar vermez ama miğdesine oturur soğuk yediği için birde erimez yani mama mıtlaka mamayı koymadsn önce bileğinize damlatıp suyu bakın sıcaklığına
Seda5959 Asyalara sıcak suyun içine koyun biberonu ılısın biraz. Soğuk karın ağrıması olur orta derecede ılık olsa daha iyi. 🤗
Gunsenin Asyalara Asyalara mamayı soğuk suyla yaptınız anladım onu 😊 hiçbirşey olmaz emin olabilirsiniz sadece mama geç erir, bebek soğuk içmesin azıcık oda ısısında bekleyip içsin hiçbir sorun olmaz
Asel8 Asyalara korkma canım bişey olmaz ilk kızımda bende bilmeden yapmıştım hemde kaç kere çok şükür bişey olmadı
Gorkemkc Asyalara bi seferlik bende birşey olacağını sanmıyorum belki sindirimde zorlanır ama korkma kötü bişey olmaz
ilkgozagrimmmm Gorkemkc Yorumu görünce sormak istedim biz 4. aydayız mamaya başladık ılık içmiyor bebeğim bildiğin soğuk olunca içiyor. Bu sorun yapar mı acaba . Soğutmaya çalışıyorum ılık verince itiyor. Atak mı başka birşey mi anlamadım
nursocum ilkgozagrimmmm 4. Ay atağı her bakımdan zor ama bitince bittiğini anlıyorsunuz umarım geçici birşeydir yoksa öyle seviyorsa sıkıntı
ilkgozagrimmmm nursocum İnşallah bitince düzelir uyku yok, mama , meme istemiyor. Oynuyorum yok geziyoruz yok ☺️