Alpeda nerdee deliksiz uyumak… benimki 7.5 aylık, uykusu o kadar hafifki sağdan sola dönemiyorum.. sabahın 4unde uyaniyo bidaha uyuyana kadar ne kol kaliyo ne bacak. Suan yine sallıyorum , Inanın kolum yoruluyo Ayagimla sallıyorum besigi.. çok zor umarım bir an önce düzelirler.🤲🤲