Ezgi2609 Herkese iyi akşamlar 3 aylık bebek anneleri bebeklerinizi gece kaç saat uyandırmadan duruyorsunuz ? Mesele ben 12 gibi besliyorum ama gene 3 saatte uyanıp besliyroum siz napiyosunuz
Asel8 Ezgi2609 11 de besliyorum 12 de uyuyor 3-4 gibi kendi uyanıyor artık uyandırmanıza gerek yok alışırsa sık sık uyanır gece uykusu önemli o acıkınca uyanır zaten uyusun bol bol
aksu5334 Ezgi2609 ben hiç uyandırmıyodum ne zaman acıkırsa kendi uyanırdı zaten. 9 gibi uyutup ben yatmadan yani 12 gibi emzirir uyurdum. Sonra 4 5 bazen 6 gibi uyanırdı. Emzirir yatırdım yine.
Edaferhat Benım de 3 aylık aynı sekılde 11 gibi uyutuyorum 2-3 saatte uyanıyor beslenmek icin peki gece bez degısıtırıyormusnuz
Caglasaresy Bebegim kendi istedikce emziriyorum bazen 2 saatte bir bazen 4-5 saatte bir olabiliyor. Kendisi nasil isterse artik