Didemagc oldu 🤦🙋 hatırlamak bile istemiyorum bir hafta ne çektim hastahanelik oldum serum taktı gecmedi doktor krem yazdı ve hergun birinin masaj yapması lazım dedi sıcak su torbası koyuyordum masaj yaptırıyodum kendim çok canım yansa da boynumu oynatmaya çalışıyodum. Yatarken bişey yoktu ama oturur pozisyona gelince başlıyordu kafamı ceviremiyordum sabit sadece karşıya bakıyodum. Elimde kafamı tutuyodum sanki kafamı koparayolar yerinden. Rabbim şifa versin ama bol bol boynunuza masaj yaptırın eşiniz krem alsın sıcak su torbası koyun sıcak duş alın