Ben Pandemi zamanında doğum yaptım şimdi iki aylık oğlum var annemler uzakta gelemediler coronadan dolayı görüntülü konuşuyoruz ama bu süreç o kadar zor ki bir tek eşimin ailesi var yanımda ama o bazen yanımda olmaları zoruma gidiyor ailemin yanında olmaması 😞😞😞İnşallah bir an önce biter ve her şey normale döner