isilozgan biz 4 aylığız azalma var, kıvam artırıcı işinize yarayacaktır,ilacı reflü mamalarını bizde bir süre kullandik ancak kendi insiyatifimle bıraktım , reflü yatağı kullanabilirsiniz , gazı iyi çıkmış olsun, ilk aylar bizde kilo alamıyorduk şu an açığı kapattık doktorunuzla kilo takibini bırakmayın düzelecektir annesi