Kızlar malum dogumdan sonra saçlarım dökülmeye başladı ve kepek olayımda arttı. Denediğim şampuanlardan hiç sonuç alamadım, çareyi yeşilsabunda buldum😂 dökülmem ve kepeğim azaldı ama saçlarım keçe gibi 😔🙄 saç kremi kullandgımda yine dökülme yapıyor.önersii olan var mı. Acaba bebekler için saç spreyinden kullansam yumuşatır mı ki 😍