Aysuxx ayy cok geçmiş olsun. Benimde 4.gun bi iki dikişim düştü. Dedim ya dikis tutmadı yada dikişler patladı. Bende aynadan baktim bişey goremedim. Benim bide ic dikiş coktu. Ama ağrım benimde oldu. Dedimdaha yeni doğum yaptım normaldir herhalde. Ağrı için parol aldim. Geçince ustelemedim. Simdi 9 gün oldu. Burda okuyunca yorumları , korktum. O zaman patladı da ben mi anlamadım acaba diye 🙄