Melekler 13 aylık kızım çat pat söylüyor ara sıra baba abla suya cu diyor ;) ama net değil tabi normal mi acaba merak ettim takıntı yaptım kaç gündür normal mi değil mi diye
minnakbaby Melekler bnmki de 13.5 aylik. Baba gitti, ac, gel, cici, su, mama diyor. Bence normaldir daha konusmazlar heralde bende merak ediyorum😆 bide konusuyor kendi kendine biseyler anlatiyor ama anlaşılmıyor kendine ozel.dil 😂
Melekler minnakbaby Aynen benm ki de öyle hani Toplam 4 5 kelime dediklerimizi anlıyor getiriyor veriyor kapatıyor çekmeceyi kızdığım da ama tam söylemiyor. Kaç tane dişiniz var acaba bu hafta çok huysuz yan dişler aşırı şiş onlar mı çıkıyor acaba zorla uyutuyorum agrıdan
Berfinyusuf16 Kizim sizin kizla ayni aydayken aynen boyle kelimer tek tuk soylerdi sonra gittikce bu artti suan 24 aylik konusarak resmen uyuya kaliyor yani kiz cocuklari biraz daha herseyi merakli oluyor bence cunku cok soru soruyor herseye cevap vermeye calisiyor duzgun soylemese bile cabaliyor bazen karsilikli sohbet bile ediyoruz😅ama tabi her cocuk ayni degil mesela onun akranlari at koştururken benim kizim sadece popo uzerinde giderdi😅
Melekler Berfinyusuf16 aynen her çocuk farklı ama bu ayda hepsi böyleyse içim rahatladı doktora da götüremiyoruz virüs
minnakbaby Melekler 9 disi var uzun zamandir kopek Dislerini bekliyoz cok zor.patliyolar biri patlamak uzere ama 2 haftadir ucu cikti çıkacak patlayamadi. Cok zor cikiyormus kolek disi. Bunu anladim yaa
Berfinyusuf16 Melekler normal canim genelde erkek cocuklari biraz daha gec konusuyor kizlara göre.bide surekli evdeyiz cok konusmaktan soru sormaktan sanirim yaklasik tam olarak 2 aydir masallah bülbül gibi sarki falanda soyluyor kelimelirinden mesela 10taneden nerdeyse 7 8 tanesi cok iyi anlasiliyor .meraklanmayin😊
Melekler Deletedmom9 Anlamayacak ne var aynı ayda olanlar konuşuyor mu yada hangi kelimeleri söylüyor merak ettim?
Deletedmom9 Melekler Aynı ayda olanlar sizde de böyle mi diye bir sorunuzu görmedim. Demek ki o yüzden anlamadım.