1 ay aşımız için sagkikocagiba gittik güzel anneler … bana kanamamin ne renk dedi hemşire bende 37. Gundeyim bu arada lohusalikta …vanli kırmızı dedim …nasul ya 9lamaz dedi kahve ya da açık sarı gelmesi lazım dedi alah korusun anı anneolümlerinin sebeplerinden bu dedi korktumm. Kadın doğuma git dedi 5 gün sonra randevum dedim . Bekleeme git hemen dedi .ama ben gitmedim randevum pazartesiye kaldı bisey olurmu? Bbm gibi olam varmı kızlar hemşiremi abarttiiu