Burcuercinnn Merhaba anneler, ilk ay sütünü sağıp veren sonrasında emzirebilen anneler oldu mu acaba?
Yagizemine Burcuercinnn ilk 2 hafta sagip verdim göğüs ucum olmadığı için sonra alıştı memeye 1 hafta zorlandik
Erkencikus Burcuercinnn benim bebegim 50 gun kuvozde kaldı eve gelince coknsukur gogsumu tuttu tabi ele uğraşlardan sonra mama da veriyorum biberonla.ilk zamanda full sahip anne sutu ile beslamıştım
aysglerdenn Burcuercinnn Burcuercinnn ben ama ay degıl 1 hafta 10 gün falan sagdım verdım snra silikonla alabıldı dort ay sılıkonla emdı memeyı asla kabul etmedı geçen kendı kendıne bir akşam atıverdı sılıkonu memeyı alacakmı dıyendeneyeyım dediö aldı bırdahsa sılıkonla ıcmedık 🙏
Gamze0677 Evet meme reddi yaşadık hastanede şırıngayla mama verdikleri için 1ay sağıp veriyordum artı mama veriyordum sonra daha çok zorlandığımı farkedince 1 hafta ağlaya sızlaya memeyi ağzına zorlaya zorlaya alıştırdım 2aylık olucaz 9 gün sonra
Burcuercinnn Ben de Umut ediyorum inşallah emmeye tekrar başlar diye ama gün içinde 1-2 kez deniyorum ya alıyor 5 Dk emiyor göğsümde uyuyor daha doymadan ya da göğüs ucum olmadığı için tam alamıyor sinirleniyor ağlamaya başlıyor böyle sağarak verdiğimde de bi yandan içim rahat ediyor kaç saat Aralıkla kaç cc süt içtiğini biliyorum. Emzirme beslenme sürecinin bu kadar zor olacağını düşünmemiştim😔
-erCansu- Burcuercinnn aynilarini yasadim 1 ayin sonunda tam anlamiyla.iksiinide emmeye basladiginda yinede biberonla.icmek istiyodu mama veriyodum az bisi sonra onuda biraktik umarim hersey gonlunce olur