Daha öncede buraya bikackez eski hesaplarimda dahil kizimin kabizlik ve beslenmesinden dolayi sizden yardim istemistim .bi cokkez doktora ve acile göturdum ya lavman yapip eve gonderildim yada kaka yumusatici duphalac verildi oda bindebi ise yariyor 2 aya yakindir kullaniyor ama sadece ikikez yumusak kaka yaomistir kizimi o halde gormeye dayanamiyrm resmen huzurumuz bozuldu .bugun baya bi zorlandi yine baktim makatta kizariklik vardi ama kesinlikle ellettirmiyor.bende makat catlagindan suphelendim belirtileri nedir nasil bi tedavisi oluyor tedavi olduktan sonra kabizligi kesin olarak duzeliyormu yasamis olanlar varsa bana bilgi verebilirmi.yarin randevumuz var gitmeden bazi seyleri ögrenmek istiyorum sizden😔uzun oldu kusura bakmayin güzel anneler🌹