Sum87 canimoglum_2020 evet kesinlikle haklı bahane demiyorum ama kendi adıma konusuyorum herşeye yetişemiyorum olmuyor yetişmek zorunda mıyım oğlumdan kıymetli mi değil ama hayatın gerçekleri diye birşey var malesef
Happygirl8 canimoglum_2020 güzel bi konuya değinmiş ☺️ bizim evde zaten televizyon yok tablet almayı düşünmüyorum telefonu da bebeğin yanında çok kullanmamaya çalışıyoruz, inşallah hep böyle devam edebiliriz 😶 🌾
canimoglum_2020 Happygirl8 ben de eşim televizyon hastası gündüzleri kendim hiç açmıyorum ama akşam eşim açıyor o geldiğinde bebeğim uyumuş oluyor ama ilerleyen zaman da ne yapacağım bilmiyorum en iyisi eşime de dinletmek ☺️