Kızlar oğlum 6 buçuk aylık oldu ve ek gıdaya başladık. Doğum yaptığım günden itibaren sütüm çok fazlaydı çok şükür 🙏🏻 o yüzden ilk 2-2 buçuk ay fazla sütümü sağıp buzluğa atmıştım ara sıra çıkarıp bebeğime vermeye çalıştım ama istemedi sadece memeyi tercih etti hastanede yoğun bakımdaki bebeklere bağışlanabiliyo diye duydum onada hem pandemi hemde anne sütü yani her anne kabul etmez falan diye düşünerek yapamadım 🙄benim bildiğim kadarıylada 3 aydan fazla buzlukta saklanmıyo ama keşke imkan olsada şimdi bebeğime kullanabilsem çıkarıp ama atmayada kıyamıyorum ne olcak o sütler var mı böyle bi durum yaşayan? 🙄