Benden bir moral ve destek ❤️ Kızım 1 yaş 20 günlük 🌸 22+1 haftalık gebeyim 2. Kızım geliyor nasipse 🤲🏻 Rabbim düşünen isteyen maddi manevi yetebileceğine inanan herkese bu duyguyu yaşatır inşallah . Tek dileğim bu zor günleri çarçabuk atlatmamız . Bu arada kızımıda emziriyordum kilo alma hızı düşünce bıraktık emmeyi . Şuan herşeyimiz iyi . Gebeliğimde sağlıklı Allaha şükürler olsun . Hayatta bazı şeyleri planlarken ve isterken güzel ve hayırlısını dşünmek en önemlisi bence . Hiççç yapabilirmiyim olur mu diye düşünmeyin eşiniz ile el ele verdiğinizde hoppp zaman su misali bi bakmışsınız ilk okuldalar rabbim hepimize güzel evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin sevgiler ❤️🤲🏻