bertn Kızlar bebekleriniz et suyu ve tavuk suyunu nasıl yapıyorsunuz ve nasıl saklıyorsunuz yardimci olabilir misiniz
canimoglum_2020 bertn tavuk suyu tercih etme organik tavuk bulmak zor şu sıra ve kuş gribi patlak vermiş yine ilikli kemik 12 saat kaynat ufak buz torbalarına doldur
Aybuke-06 bertn merhaba ilikli kemik alıyorum yarım saat suda bekletiyorum daha sonra tencereme alıp üstünü geçecek kadar su ekliyorum 1 tatlı kaşığı da elma sirkesi koyup ocağa alıyorum kısık ateşte 8 saat pişiriyorum süzüyorum soğuduktan sonra buz poşetlerine koyup buzluğa atıyorum çorbalarına kullanıyorum
Helenyaz bertn koroplastın özel poşetini aldım, et ve sebze suyu için, sabahtan akşama kadar düdüklüde kaynAttım hem kemik ayrıca tavuk tabii içme suyu ile telden süzüp poşetlere doldurdum
Purely bertn ben et suyu olarak kemik kaynatıyorum tavukta göğüs kaynatıyorum içine havuç dilimliulrum soğanı orantısız bölüp koyuyorum bi güzel kaynatıyorum suyunu süzüyorum. Sonra bu milyoncularda şey var buz kalıbı gibi ayni ama plastik torba delikten dolduruyorum içine atıyorum buzluğa. Kullanmak istediğimde kaç küp kullanacaksam o kadar koparıp alıyorum. Bide eğer direk tavuk suyu et suyu çorba yapıp vereceksem yani tamamen onu kullanacaksam onun içinde minik 250 ml su şişeleri oluyor ya onlara doldurup atıyorum kullancam zaman direk onu alıyorum. Bir iki kere de buzdolabı poşetine koydum öyle fazlaca oda rahat oldu bi sıkıntı yazamadım
Aybuke-06 bertn en kısık ateşte pişirin kapağı kapalı bir şekilde suyu azalıyor zaten kalanı sizin elde ettiğiniz kemik suyu oluyor