taninmayananne asya00 benim 5 aylık bebeğim hala yapıyor korkma onlar bziden daha esnek sen canını acıtacak bişey yaparmısın yada canı acısa ağlar böyle düşün
taninmayananne asya00 ayrıca göz kayması şaşılık belli bir süre normal ☺️ Ama 3 ayı geçince oluyorsa bir doktora sorun derin
kursadsrkndyg asya00 göz kayması normal bizmde öyleydi simdi 2 ay 24 gunlul bira biraz gecti çünkü henuz kaslarını fln tutamıolar
YesimGC asya00 normal canım göz kaymasından eşim de ben de çok tedirgin oluyorduk ama bebeğim şu an 56 günlük artık yok diyebilirim ☺️☺️