Atz benimde bebeğim 3 aylık dün çekyattan düştü akşam yasağı yüzünden görünürde bişeyide yok diye doktorada götüremedim ışığa karşı bi duyarlılığı var sanki gözlerini kısıyor ovuşturuyor bide çok huysuz sizde böyle şeyler oldumu doktora gittiniz mi gittiyseniz ne gibi tetkikler yapıldı