2 yaş sendromu mu bilmiyorum ama burdan paylaşmak istedim benimle aynı şeyleri yaşayan var mı diye hem de birkaç sorum olacak çünkü psikolojik en çok yıprandım ya😬 birincisi bizimki her dakika elimi tut kalk diyor siz her kalk dediğinde kalmıyor musunuz? İkincisi telefonla işim oluyor bazen sürekli kapat diyor instagramda bakıyorum anneler etkinlik yaparken video çekiyor ben gizli bile bakamıyorum. Üçüncüsü çok korkuyor bu aralar yeni oldu. Dördüncüsü de istediği olmayınca hemen ağlıyor ve olmaz kelimesini kullanıyor hemen