VerAvci Nf20 her türlü geçiyor, gaz için çay içtim, kimyon da kullandım ama gene de gazlı bebeğim 🤷🏼♀️
Ccansuu Nf20 bu konuda çok farklı fikirler duyuyorum ama üniversite hastanesinde baş hemşire vardı aynı zamanda emzirme Danışmanlığı yapıyordu bana söylediği şey yediklerin üşütmen bunlar bebeğe gaz yapmaz sadece sütünün tadını değiştirir süt beyinden üretilir istediğini yiyebilirsin demişti doktorumuz da bu tarz bişey söylemişti ben her şeyi yedim bir sıkıntı yaşamadım zaten ilk üç ay her türlü gazı oluyor bebeklerin arkadaşım bir gün önceki yemeği bile yemiyordu gaz yapar diye ama çok uzun süre gaz sancısı çekti onlar da üç Aydan sonra zaten karın kasları güçlendiği için ve hareketleri arttığından sancılar da kalkıyor yavaş yavaş
Kusursuzhata Ayaklarınızı sıcak tutun Yediğiniz içtiğinize kimyon katın Ihlamur için dereotu yiyin Rezene tüketin Kuru fasulye mercimek nohut yeşil soğan lahana vs tüketmeyin. Süt laktozsuz bile olsa dokunuyor dikkat edin
Begumcan Gaz zaten anneden geçiyor. Rezene herkeste faydalı olmuyor, bana çok dokundu, gaz birikmesi yaptı. O yüzden denemek lazım tek tek. Kimyon iyi bir seçenek olabilir. Kendini sıcak tutman önemli. Beli ve ayakları özellikle.