3 gündür ekmek yemeyi bıraktım hem doğum sonrası kilolar için hem de şekere dönüşüp kısa süre için de tekrar kan şekerimi düşürüp daha çok aciktirdigini düşündüğüm için. Ama bu süreçte sağım yaptığımda sütüm çok çok az çıkıyor. Makinemden mi kaynaklı yoksa ekmek yemedigimden sütüm azalmış olabilir mi. Bebeğim 5 aylık. Siz ekmek tüketiyor musunuz