mathematician AslanEkrem Sağlık ocağı 4. ay aşısına gittiğimizde vegaferon verdi ama onu kullanmak istemedim kabız yapıyor diye yorumlar okudum. Çocuk doktorumuza sordum sidefer önerdi. Ben de sidefer kullanıyorum. 4 ay 10 günlük bebeğim.
AslanEkrem InancDemir20 bugün sağlık ocağına gitttim o verdi ama içeriğinden emin olamadım 4 aylığız acaba doktorumada mı bi görünsem siz böyle diyince emin olamadım şimdş
Canada10 AslanEkrem devletin verdiği genelde kabızlık yapıyor sanırım etrafımda çok kişide karşılaştım bu durumla kullanmayın derim ben onu
Canada10 AslanEkrem içeriği temiz kuzum araştırarak aldım bende kokusu falan yoğun değil portakal takviyeli C vitaminli
-Alaz2020- 4 aylık bebeğim 2 gündür kullanıyorum beş damla veriyorum günlük. Ferrum hausman damla kullanıyorum. İçinde paraben yokmuş eczacı bakıp verdi. Kabız olmadı ama biraz kaka yaparken normalden daha çok ıkınıyor gibi.
Elanursemiz AslanEkrem vallahi benim çocuğum çok uslu su kan damlasını kullandığımdan beri çocuğum cıldırırıyor vegaferon verdi sağlık ocağı iki gün kullandım bidha kullanmıcam önerilerinizi alabilirmiyim