Yenianne8207 Merhaba kızlar doğum yapalı 3 ay oldu fakat yaklaşık 20 gündür Saçım acayip dökülüyor incecik kaldı Oysa çok kalın saçlarım vardı Ne yapmam gerekiyor basina böyle bir şey gelen var mı
-Alaz2020- Yenianne8207 benim de 3 ayda başladı dökülme. 4 ay oldu hala öbek öbek dökülüyor. 😞 Bütün emziren annelerin başına geliyormuş. Zamanla geçiyormuş. 7-8 ay gibi. ☹️İnstagramda mühendisin oğlu hallalles diye bir şampuan öneriyordu. Onu aldım çok da pahalı bir şampuan. Hiçbir işe yaramıyormuş. Olumlu yorumlara bakarak aldım ama olumsuz yorumları siliyorlarmış meğer. Bir de böyle fırsatçılar çıkmış. Çaresizliğimizden faydalanan. Dikkat etmek lazım. 😕
Halime_Ciner01 Yenianne8207 merhaba anneler saç dökülmesi bebek anneyi tanımaya başladı için dökülüyor öyle söylüyorlar eskiler kızım da öyle olmuştum bende belli bir süre sonra geçiyor
zeliihaaa Bennnnnn bennnn avuç avuç dökülüyor emzirdiğim için çocuk besini alıyormuş 😭hamileyken bir tane bile dökülmezdi şimdi ise heryer saçım
Dilanacr 5 buçuk ay oldu avuç avuç abartısız bir avucu dolduruyor. Duşta dökülenler onun harcinde Eve dökülenler 😣
Yenianne8207 Ayy evet bende öyleyim inanın evde 1 tane saçım olmazdı o kadar duzlestirici kullanırdım hiç olmazdı ama bu nasıl birşeyler anlamadım resmen bir avuç dolusu her banyoda dökülüyor ve eve sacilanlarin haricinde..:(((
Halime_Ciner01 Yenianne8207 dökülen saçlar tekrardan çıkıyor canım çıktı zdmsn sende fark edersin geçer bu günlerde 😊