Canım bizde 15 günlükken başladık gaz ilacına aguline kullanıyorum günde 2 defa her emzirmeden sonra mutlaka gazını al hemen yatırma gegirmesini sağla belini sıvazlayarak ben çok kasildigi zamanlar her zman olmasada kimyon veriyordum bir çay kaşığı doktorum verebilirsin arada dedi ve ben bol bol hoşaf komposto iciyirum çok işe yariyor bebeğim de bir de bacakları ile bisiklet sürme hareketi yaptır oda rahatlatıyor su bebeğimi