Mariiiin1 kıxlar oglum. Az once yorganın üstğndeydı yerde. 1 cm yuksekliği vardı. Sadce mutfaga tabak bırakıp geldım bi baktım ünitenin altın sırt üstü yatıyor. Bu kdr yukseklıkte birşey olmaz dimi. Yani basını vurmuş olsa aglardı heralde dimi .
ilknurgoksu Mariiiin1 yuvarlanmış,dönmüş büyük ihtimalle sorun olmaz😍sorun olmaz içinizi ferah tutun🙏🏻
Masal_m Mariiiin1 canı acısa mutlaka tepki gösterirdi korkmayın içinizin rahat etmesi için yine de bir süre gözlemleyin 😊
Mariiiin1 ilknurgoksu iyi bari canım korktum ya bi baktım cocugum altında . Sert carptysa filan dye korktum
ilknurgoksu Mariiiin1 kaç aylık ? Dönmeleri başlamış dikkat edin koltuk/yatak yüksek yerlerde bırakmayın tek 🙏🏻