Janserininannesi Merhabalar bayanlar. Oscar bebekten alışveriş yapıp ürününü teslim alan var mı acaba. Ben 5 Ocak'ta aldım hala bekliyorum.
[silindi] Janserininannesi oscar bebegin profiline baktım da hep aliexpressteki malları satıyor. onlardan daha pahalıya alacagınıza aliexpressten kendiniz satın alın bence. sonuçta her türlü çinden gelmesini bekliyorsunuz
Rabia88 Janserininannesi dolandırıcılık nedeni ile sürekli şikayet alan bı sayfa umarım çok para vermemişsinizdir
Janserininannesi Burada bir arkadaştan görmüştüm yoksa daha önce hiç duymadım ateşölçerler indirimde açılışa özel her şey uygun diye yaZmıştı. En azından ateşölçerleri teslim alanlar oldu mu acaba?? Ben yürüteç almıştım 59 liraya. Bu para önemli değil de kredi kartı bilgilerimizi giriyoruz o yüzden bi acaba diye düşünüyor insan