Hamilelik sonrasında ayakların şişmesinden kaynaklı batık oldu ayak baş parmağımda. Pedikürle düzelmedi iltihaplanma yapmıştı. Üç ay kremlerle doğal yollarla geçmesini bekledim geçmedi. Podolojiye gidip küçük bir operasyon geçirmek zorundaymışım ama korkuyorum açıkçası. Dokununca bile inanılmaz acı veriyor. Operasyonu nasıl yapıyorlar bilen var mı diye burdan sormak istedim. Genelde hamilelikte ve lohusalıkta olan bir durummuş çünkü.