Kızım 4 gün sonra yaşına girecek , 10 aydan sonra yürümeye başladı ve gayette düzgün şekilde yürüdü.. ne olduysa dün birden bire ayağının üstüne bi anda basamaz oldu .yürüyemiyor, kalkamıyor, ayağına hiç bir şeyde batmamış ortopedi ye götürdük hiç bir sorun yok diyor dünden beri uyuyamıyorum canim çok sıkkın.. başına daha önce böyle birşey gelen var mı.. aşı filan olmadı, enfeksiyon ,grip ,ateş geçirmedi..