E-nes Kızlar merhaba dün yazmıştım bugun test yaptım ve bebek var yarın kan vermeye gıtcem 4.5 yasında oglum ve 8 aylık bebegım var onun İcin uzuluyorum zamansız oldu ama Rabbım verdi sonucta layık görmüş bize İlk oğlumu zekai tahırde dogum yaptım 2.oglumu hacettepe ikisininde cok memlun kalmadım hatta hacettepe daha kotuydu bana Ankara da iyi bı hastane olur doktor olur önerebileceğiniz var mı Kan degerlerım falan sıkıntılı o yuzden biraz zor gecıyo bu sefer daha iyi doktora ihtiyacım var
NilsMomm E-nes akay Lokman Hekim hastanesi Selçuk Arslan.gecen bı yerde anlatmıştım doğum hikayemi.apandisit ameliyatı oldum bir gün sonra doğum oldu.apandisit ameliyatımda da yanımdaydı benimle konuştu moral verdi.Cok deneyimli ve tatlı bir doktordur.Erkek düşünürseniz bı muayenesine gidin derim
Feraye_ E-nes ben zubeyde hanimda yaptim dlgumu normallde kontrollere cebeci kadin dlguma gidiyodum hic begenmiyldum gercektne hep asistanlar bakiyodu😶dogurcam gun beni zubeyde hanima gonderdiler yer yokmus hqstanede🙄zubeyde hamimda dpgum yapti memnumdum acikcasi bebisimi hic yanimdan ayirmadilr onu cok dusunuyodum ben cok sukur bi problem yasamadim🤗
Canada10 E-nes koru hastanesi zahide Küçük 👌🏻🥰 müthiş bir doktor Ankara’da olsam ve maddi imkanım var ise kesinlikle başka doktor aramazdım. ☺️
E-nes Birde emziriyorum sizce nasıl olacak kesmek mi lazım hemen acaba kafam karısık baya korktuğum başıma geldi ama napıyım oldu sonucta
E-nes NilsMomm bu Çankaya tarafında Akay hastanesi dedıgınız mı eger o tarafsa cok uzak ben etimesgut da oturuyorum
NilsMomm E-nes evet orası.Ben de Eryamandayim normalde ama vasıta olduğu için 25 dkda gidiyorduk.eger zor olmazsa dusunebilirsiniz.cidden işinde çok çok iyi bir doktor.happymomda onerdigim bı kaç kişi gitmişti.Ben apandisit acısıyla bile burdan gittim ama tabi araba olması sart
E-nes Begum26 fikriniz varmı acaba fiyat konusunda falan yaptınız mı dogum yanı tesekkurler öneriniz İcin
Begum26 E-nes ben hamile takibimi hep orda yaptırdım doğumu da 6 bine yapıyor aynı zamanda annemin ve anlamında kadın doğum doktoru çok ilgilidir WhatsApptan görüşme mesajlaşmalara cevap veriyor
Zyal Çukurambar da Doç.Dr.Cemil.Kaya TOBB Etu hastanesi ile anlaşmalı çalışıyor alanında kesinlikle çok çok iyi ama fiyatı pahalı düşünürseniz.
AyLavYu Gülhane devlet hastanesi. Eski gata yani. Cihangir Mutlu Ercan. Kesinlikle çok ilgili, güleryüzlü, işinin ehli. Doğumumu orda yaptım. Çokta memnun kaldım
Egem06 AyLavYu Cihangir bey çok ilgiliydi benim dış gebelik yaşadığım dönemde çok destekçim olmuştu 🙏🏼Ama doğumuma İbrahim Alanbay girmişti o da şimdi özele geçmiş İbrahim hocada çok iyiydi 2019 Nisan ayında doğum yapmıştım
CankizimRavzam E-nes bence sehir hastanesine gitmelisin özel gibiydi valla dogumda basimda ebe vardi teselli etti beni dogumumu konusarak yaptim mecburi sezeryan oldum sonrasinda ustumu hemsireler giydirdi saatlik gelip baktilar yuruttuler 3 gun sanci cektim yemek bile verdiler asla zorlamadilar kotu bi soz duymadim cok sukur esim bile girdi sanci odasina genel muayenelere gittigimde ise goksun ipek hocayi tercih ettim randevu ile cok tatli birisi odam bile tek kisilikti taburcu olacagim zaman yanimda kimse yoktu telefonla arayip cagirdilar hayirli olsun bebegin 🌹🌹🌹
Aprilmom E-nes Gülhane’de cihangir mutlu Ercan var. Çoook iyi, ilgili, güleryüzlü bir doktor. doğumumu da kendisi yaptırdı. Çok memnun kaldım kendisinden. Tavsiye ederim 👍🏻