CemileF ateş 38,5 a kadar korkutmasın sizi iyi birşey vucüdu savaşa dayanıklı olur ve aşıya karsı direnç göstermesi iyi ama aşı ateşi sizi korkutmasın bu yazıyı ayda 2 kere bebeği ateşlenen 40 a yükselen anne yaZıyor 😞 malesef bebeğim çok hassas hemen enfeksiyon kapıyor 39,5 a kadar yükseliyor fitil ateş düşürücü düşürmüyor ateşimi sadece banyo duş düşürüyor bir saatcik antibiyotik kullanmadan geçmiyor .neyse bexeroyu bizde vurunduk 2.dozunu gecen ay ilk dozda da ikinci dozda da ikinci gün ateş yaptı onda 38 e kadar cıktı.iciniz rahat olsun bizim doktor aşıdan hemen sonra ve 4 saat sonra calpol içiriyor o da ağrısı olduğu için içir diyor .ben ateşi ve huysuzluğu olmadıgı sürece vermiyorum