Selmaslan Emzirme donemine baslayinca göğüslerim.sarkmasin catlaklik olusmasin eşimle olan cinsel hayatimi etkilemesin diye emzirmeyi reddeden anneler duydum çok sasırdım acaba lohusalik sendromu yasamis olup boyle dusunenler var mi?
AbrhamH Selmaslan valla reddetmiyorum. Elhamdülillah 40bin kere maşallah ki emzirebiliyoruz ama göğüsler pert. Elime para geçsede yaptırsam diye düşünmeden edemiyorum sonrası için 😀
Batu55 Selmaslan 4 kere üst üste mastit olup hala daha tıkalı kanalı acmayla uğraşıyorum kim onlar acaba bende merak ettim
Selmaslan Durununannesi06 bende sütüm gelmiyo diye cok.uzuluyordum 2 yasina geldi kesmek icin cok ugrastik.bu sefer🥰 hayat ne garip
Naiminannesi Durununannesi06 5 aylığız 2. Ayından beri sadece uykuda emiyor onunda dışında hiç bi şekilde almıyor biberon da almıyor gerçekten çok üzücü bir durum :(
Selmaslan Deletedmom5284 fransiz anneler genelde emzirmeyi teecih etmiyomus eşleri onlar icin daha onemliymis ve her hafta sonu cuma aksamindan cocuklarini ebeveynlerine birakirlarmis muhakakk kocalariyla yalniz kalmak gerektigine inaniyolarmis bende cok sasirmistim🤔
iamthed Bu platformda vardı 2. çocuğum olursa asla emzirmek istemiyorum diyen. Anlayış gösteremiyorum tabii ama saygı duymak zorundayım
Selmaslan iamthed fransiz kadinlari emzirmiyomus kesinlikle ama benim tanidigim bir kac kadin da emziremem asla dedi mama var gerek yok demisti yani lohisalikta mi yasamaz bu kadinlar bilmiyorum..emmiyo.emziremiyorum.diye gece gunduz aglayan biz..