aysegull Emos01 sevgili bebeğin zeka kartlarını kullanıyorum gayet ilgisini çekiyor 2 aylıkken aldım şimdi 4 aylık
Dorukcumunannesi Feyz-al degil bende oyle dusundum ama dedigm gbi taa 2 bucuk aylikken bile dikkatini cekiyodu ve onla oyalanmasi beni rahatlatti bile.
batununannesi Feyz-al kartlar grup grup, içinde bi grup 0-4 ay, bir grup daha üst seviye, her aydaki bebeğin anlatabileceği şekilde gruplanmış
Aysegulisaa54 Emos01 oğlum tam 3 ay 2 günlük 2 gündür ana kucagına yapıştırdık bakıyor baZen anlatıyorum dinliyorz siyah beyaz ilgisini çok çekiyo
Emos01 Aysegulisaa54 benimde minnoş 3 ay 3 günlük oldu , ilgisini çekecek mi çok merak ediyorum. Normalde konuşulmasını bseyler anlatmamı seviyor bakalım 😊
Aysegulisaa54 Emos01 benım oğlum ana kucagında falan durmayı hiç sevmez hep kucagımda bugun işk defa eşim bantlarla yapıştırmış göre bileceği her tarafa siyah beyaz olanlarda ya yarım saat oyaladı onu hepsine döndü döndü baktı
Emos01 Aysegulisaa54 bebekler çok değişik , bazen hiç ilgilenmiyor ama bazende çok hoşlarına gidiyor 😊
Miniktavsan Emos01 benim kızım 6 aylık sadece ağzına sokmak için kullanıyor malesef keske almasaydım dedim ben arkadasıma verdim oda aynı seyi söyledi 😅
Ftmsnny Dtt hergün her alt açışımda Masal kitabı okuyorum. Arada klasik müzik açıyorum 😉 6. Aya girdiğinde yeni zeka kartları var ona başlayacağım
Dtt Emos01 evet başlayın hem sizin icin hem bebeginiz icin eglenceli ve kaliteli zaman gecirmek inanin. 0-6 ay hikaye kitaplari var kitapsec.com da d&r da . Is bankasinin yayinlari da cok guzel. Her gün belli.bir saati bebeginizd ayirin kartlar ve hikaye cok onemli. Ileride cok.faydasini goreceksinzi
Emos01 Dtt çok teşekkür ederim, yapacağım artık. Bugün kızıma ağlama numarası yaptım dudaklarını büktü ağladı. Nasılda anlıyor , kartlarıda hikayeyi de dinler hoşuna gider bence