Tubali Hanımlar merhabalar Eşim bana bu askıyı almış ancak tezgah aram cam olduğu için vida ile koyamadım. Nasıl sağlam bir şekilde ne ile yapıştırabilirim önerilerinizi bekliyorum 😊
Aycabu Tubali yukarıya dolaba asabilirsiniz ben öyle yapmıştım benim de fayanslar çatlıyordu takamamıştık
Tugce52 Tubali canım bende gece hafta alıp astım yapistirici çok sağlam dur resmini atayım sana hatta ben barahatligimi felan koydum baya sağlam oldu yapistirdiktan 12 saat kadar elleme birşey aşama daha sonra kullanabilirsin
Tubali Selen21 askının iç kısmı vida boşluğu olduğu için sadece kenarla taşumadı sağlam olmadı denedim
Tugce52 Tubali https://imgyukle.com/i/aR1qyR bu canım ben bu ferforje aslıyı aldığım yerden bunu verdiler bununla yapıştırıp 12 saat öylece bıraktım daha sonra kullanmaya basladim
Tubali Tugce52 daha yapmadım karar veremedim dolaba mı çivilesem yoksa yapıştırma mı yapsam diye matkap veya yapıştırıcıda yok evde