Haftalardır geçmeyen burun içi yaralarım var. Burnum aktığında doğru düzgün silemiyorum bile. Nasıl geçirebiirim ben bu yaraları? Aşırı derecede acı çekiyorum artık. Bide sert silersem kanamaya başlıyo. Neden olduğunu da bilmiyorum lütfen bilgisi olan yazabilir mi?