KucukAslancik bizim ki de 8 aylık olmak üzere, gece bir kere besliyoruz. Saat 12 veya 1 de, hangisinde uyanırsa artık, o zaman besliyoruz. Onun haricinde ki uyanmalarda beslemeden uyutuyoruz. Bu saati bebek kendi belirledi aslında. En son saat 7de besleyip uyutuyoruz, tabii çok sık uyanıyor ama açlıktan olmayacağını biliyoruz, daha yeni beslenmiş oluyor çünkü. Gece uyanmasında da besleyip uyutuyoruz artık. Ayına göre 4 saatlik beslenme aralığı normal olduğu için, son besleme saatini baz alarak siz de bir rüya beslenmesi saati belirleyebilirsiniz.